Monday, April 21, 2008

KURSUS BIOTEK - 26 DAN 27 APRIL 2008 (PERCUMA)

Saya akan mengadakan kursus BIOTEK pada 26 dan 27 April 2008 ini,bertempat di chalet saya di Serendah Si Kebun Bunga pada jam 2.30 petang.

Saya juga menjemput ramai pakar-pakar dalam bidang ini.

Dengan segala hormatnya saya mempersilakan sesiapa yang berminat mengikut kursus ini,bukan sahaja untuk orang Sik ,rakan-rakan dari kawasan lain juga dialu-alukan .

Kursus ini adalah secara percuma dan makan minum juga disediakan.

Jika orang Sik mahu berjaya dalam bidang pertanian datanglah dan lihat sendiri apa yang saya sedang lakukan.

Rebutlah peluang ini..

lokasi dan tempat di sini http://www.wanazmisik.com/serendahsik
Alamat : Serendah Si Kebun Bunga,
Bendang Keras, Chepir, SIK, 08200
KEDAH DARULAMAN

nombor tel baru : 04 4620 269

wanazmi@wanazmisik.com

peta ke sana:




-------------------------------------
sekian terima kasih..
-------------------------------------

No comments: