Thursday, April 3, 2008

peluang pekerjaan untuk pemuda SIK

Syarikat saya MOBILITY ONE sedang mencari graduan dalam bidang IT untuk diberi kursus Sijil Cisco.Tempat tinggal disediakan dan elaun sebanyak rm1000 sebulan diberi,Sekiranya berjaya akan diambil berkerja di luar negara dengan elaun usd100 sehari.Bagi anak-anak muda Sik yasng berminat sila berdaftar di forum saya di www.wanazmisik.com

Kursus yang dirancang ini akan bermula dalam bulan Mei 2008 ini.Sila rebut peluang ini.Kerusus asas IT masih berjalan di pejabat saya di BangunanTabung Haji di Sik.Sesiapa yang berminat sila daftar di pejabat saya.Anak-anak muda Sik banyak yang masih duklena dan minum air ketum.Sila bangun semua dan kejarlah kemajuan.Saya masih bertenaga membawa anda semua kearah kemajuan.Duk buat apa lagi,MARI,MARI,MARI MENUJU KEJAYAAN BERSAMA DENGAN SAYA.

-----------------------------------------------------------------

2 comments:

merbokblink said...

Salam Perjuangan, saya berasa amat terharu dengan keprihatinan serta keikhlasan yang lahir dari kata-kata Dato.Alhamdulilah dengan adanya tokoh seperti Dato, Kedah tidak akan malap lagi.Di kesempatan ini saya berharap Dato akan cuba membantu bukan saja di Sik tetapi jua di bahagian-bahagian lain di Kedah ini. Insyallah saya di belakang Dato untuk membantu. Prospek di dalam ICT memang cukup baik.

~Muzammil Mardzuki~
CEH,CCNA,MCSE

Anonymous said...

Assalamualaikum.
Salam sejahtera..saya sebagai anak jati Kedah sangat berbangga dengan Dato'. Teruskanlah usaha-usaha murni dato..moga-moga melimpah rahmat dari Allah dan dapat sama-sama kita syukuri selepas ini. Kepada generasi muda, terutama belia kampung,usahlah merempit,menyangak,dan melibatkan diri dalam perkara-perkara yang tak dak faedah,amik lah peluang yang diberi, ambil lah kesempatan ini, binalah jati diri insan yang berkualiti,bukan untuk dipuji, sekurang-kurang manfaat kepada diri.